A break

Tråkigt nog måste jag säga att jag inte kommer att uppdatera mer, åtminstonde en vecka framåt. Jag tycker det är jätteroligt att fota, redigera, visa bilderna här i bloggen och få respons, men just nu så krånglar mitt photoshop och jag har därför beslutat att ta en paus i en vecka och bara njuta av lovet. Jag kommer att ta mycket foton under pausen såklart! Men att skilja mig från datorn är en sak som behövs, och nu ska jag faktiskt ut och fota lite. Men ni får ha ett riktigt bra lov (de som har det) och en riktigt bra julafton.

God Jul! :D
ps. det kan komma en liten uppdatering någon dag!

UPDATE 22.11!
Never mind! Jag fick igång photoshop och har spenderat delar av kvällen framför det, så det är alltså ingen paus på en vecka. Dock så kommer julafton vara en ledig dag (kanske någon bild), kommer ju ha fullt upp med att öppna presenter, äta knäck (jag "bakade/kokade" knäck igår, tar snart slut ändå så ska koka mer innan julafton :P) och bara må allmänt bra. :)

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'