Christmas tree, my Christmas tree..



Sådärja, nu var nästan julmiddagen avslutad och julen är snart slut. Fick riktigt fina julklappar i år! Förutom en massa smink, kläder och presentkort mm så fick jag en hel del fotorelaterat;

- Ett presentkort på en fotokurs i januari (!!)
- Ett nytt minneskort på 4GB,
har ju ett på 1GB också så jag har nu sammanlagt 5GB
- Ett rengöringskit: en rengöringsvätska och såkallade pads som är stickor med en slags grej på änden där man droppar vätskan och sedan drar över sensorn och lite annanstans. (Behövdes verkligen!!)
- En fjärrutlösare (trådlös)

Och så fick jag ett litet hänge till ett halsband med en liten kamera på, men den har ju inte riktigt med min Nikon att göra. Dock var det såklart väldigt fint och jag gillar det jättemycket! (bild på det kommer senare)

Oj, långt inlägg med mycket text och en bild för att försöka få lite jul med i bloggen.. Nu är det snart dags att äta lite till och sen ska knäcken ätas upp. Kommer nog bli ett par kilo tyngre innan natten, men det löser sig med tiden.. :P

Ha en fortsatt bra julafton allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

GOD JUL!

var nu med & tävla på min blogg.

Lycka till!

2008-12-25 @ 00:02:27
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: elli

oj hah ja du tänker rätt:P

2008-12-25 @ 16:10:55
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'