Loving


Idag har jag varit på dop, min lilla söta kusin var det som döptes. Och nu till det hemliga projektet som var en doppresent; det var ett album med massor av bilderna på henne som jag tog för ett tag sen. Har jobbat med redigeringen och sedan satt in allt i albumet och fixat med det ett tag. Sedan gav jag också en bild i en ram. Det blev jättebra och dom blev jätteglada! :)

Imorgon ska jag baka och klä julgranen, och kanske åka och kolla på match. Vi får se om jag hinner,  nu ska jag kolla på stjärnor på is och sedan Britney - for the record.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fy vad duktig du är! :D

2008-12-06 @ 22:36:36
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'