We want summer!


längtar till sommaren, vill kunna slänga kameran över axeln och cykla runt på landet och bara fota..

Sitter här nu, adventsljusstaken lyser i fönstret och det enda som saknas är snön. Det blev ju en riktigt lång vit vinter, not.. Håller på att redigera massor av bilder och pyssla med lite smågrejer. Ska snart spara de bilderna jag redigerat och sedan kolla på Hancock, får redigera det sista imorgon. Kan avslöja tt det är det största projektet jag haft med mina foton, ska bli riktigt roligt att se hur det blir i slutändan. Och reaktionen.. :)

Ska också pilla bort glitterlim jag har använt på min arm, så kan det gå när jag har tråkigt.. Men det var ett riktigt fint mönster, fint att ha med en enkel svart klänning och ett långt fint mönster som ringlar sig ner för armen istället för smycken. Nog om det, nu ska jag redigera klart ett par bilder och sedan kolla på film. Imorgon är det redigering och bak som gäller för mig. Vad ska du hitta på imorgon?

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'