Climbing

Var ute lite idag med en kompis och fotade en hel del, en liten fotorunda. Vad resulterar det i? Jo minsann, massor av nya bilder att redigera och publicera! Efter en lång stunds redigering och dessutom lagt till skuggor och så på bilderna så är jag klar. 25 nya bilder att visa för er, men jag har ca 30 jag inte visat än som är äldre bilder.. Men det kommer gå åt nu i vinter när det bara finns snö att fota, dock kan man få riktigt fina bilder ute i snön också.

Ska ta och skicka över lite bilder till C som jag var ute med idag, tog lite bilder på henne som hon nog vill ha. :)


e n   b i l d   f r å n  i d a g ,  N i k o n   D 7 0

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sjukt fin bild :)

2008-10-03 @ 01:57:48

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'