The rain came

Usch usch, jag hatar regn! Självklart började regnet ösa ner när jag var ute.
Men samtidigt är regn vackert, det blir så vackra droppar på växterna och ringarna av dropparna som faller ner i pölar. Så nu laddar jag batteriet med en laddare och till mig så köpte jag en Ben & Jerry's Phish Food. Heaven in a jar..

I Illustrator så går det framåt, har inte lärt mig riktigt än men här är en bild på ett öga.


Och så ett par läppar inspirerade av Britney Spears i "Break the ice"


Jag är inget proffs hörrni, började använda det för två dagar sen och jisses vad många knappar och grejer man måste hålla koll på. Nu har jag iallafall skissat lite på en tjej som bara saknar ansikte, men jag ska jobba vidare på henne och se hur det blir i slutändan. Klänningen är fin måste jag säga, jag är stolt över mig själv! :)

Nu ska jag ut och fota lite, sen blir det sims.

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'