Amused.


Jag har nog aldrig varit så trött på något som jag är på kryckorna nu.. Fastän de är det enda som kan hjälpa mig att gå (jag kan inte ens stödja på foten) så har jag flera gånger fått lust att bara kasta ut de genom fönstret och kräla mig fram istället.. Mina händer värker mer än min fot och det är som att träna hela dagen, värsta work-outen för mina magmuskler också.. Jaja, efter regn kommer solsken och om någon vecka kan jag förhoppningsvis kasta kryckorna.

Nu har jag ätit en supergod middag med familjen och lite godis, känns lite tråkigt att sitta hemma på valborg men jag har så ont i händerna så att jag vägrar att gå ut på en längre runda.. Att blommorna blommar så fint just nu gör inte saken bättre, får se om jag på något sätt kan fixa att kånka runt på en tung kamera utomhus, misstänker att några träd kommer att hinna blomma över innan jag slänger kryckorna, så är jättesugen men tveksam på om det kommer att gå.

Usch, vad deppigt inlägg det blev. Jag bara klagar på allt ont. Nu ska jag hoppa iväg till soffan och kolla på tv, får se om jag skriver innan jag lägger mig. Mer uppdate ska det ju bli, får väl passa på nu när jag är halvt handikappad. Får passa på att tacka för blommorna jag fick av prästerna idag, blev jätteglad! :)

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'