Close up


Kom hem för ett litet tag sen, fick sluta lite tidigare från idrotten som jag ändå inte kunde vara med på.. Alla som inte kunde vara med fick gå till en liten skog och plocka fem kottar och sen gå tillbaka, meningslöst.. Jaja sitter just nu och lyssnar på.. Supermassive black hole! Hur kan jag inte ha hört något låt från Muse tidigare, de är så bra!

För att inte tjata för mycket om twilight och allt som hör till (förlåt Mina! har terroriserat henne hela dagen med twilightrepliker) så ska jag ta och kolla lite på tv och sen så ska jag ta tag i lite bilder.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: FINA

nu blev jag hungrig..

2009-04-16 @ 17:08:24
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: mimmi

Godis kaka:)

min dotter var inne på din sida när jag tipsade henne om när du hade fått tag på den svenska boken .. hon är också helt tokig i twilight:)

om du vill kolla på hennes sida så kan du gå ditt via min . hon heter Inanna där vart jag har alla jag har lagt till min blogg:)

ha en bra och mysig kväll

2009-04-16 @ 18:16:07
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: vive

Nja inte riktigt, antingen är det jag eller pappa. Vi både tog foton på paddan samtidigt om du förstår. Men jag tror det! :D

2009-04-16 @ 20:30:15
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'