Fly away


Det får bli en bild från arkivet igen..

Har ju sagt så många gånger att jag ska uppdatera oftare men idag har jag inte haft det så lätt.. Imorse spelade jag match och i andra halvlek så skulle jag peta bollen med utsidan men råkade då hamna lite ovanpå bollen så foten vek sig bakåt och jag hörde redigt "knak". Första tanken var "nu är den bruten" men som tur var så var den inte det, jag fick foten lindad direkt och sen åkte vi till vår husläkare. Han kände lite på vristen och skickade vidare oss till röntgen. Där fick vi vänta lite innan de röntgade foten/vristen och konstaterade att jag inte hade brutit något men jag hade stukat foten rejält och sträckt ledbandet.

Så nu hoppar jag runt på kryckor och kommer göra det i nån vecka. Har haft riktigt ont idag och det har blivit mycket tårar.. Jaja, shit happens, nu ska jag fokusera på att hålla igång träningen med de kroppsdelarna som inte är skadade. Snart är det middag och sen ska jag lägga mig rätt tidigt. Imorgon måste jag upp tidigt eftersom det tar sin tid att ta sig till tunnelbanan med kryckor..

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Vilken otur!!! Är det inte förkylning så är det en kraftig stukning! Vi håller tummarna för en snabb kurering!

2009-04-29 @ 23:05:27
Postat av: mimmi

ush . vilken himla otur du har haft.

det var ju inget roligt.hoppas du kan få en trevlig Valbog ändå även om du nu får hoppa runt på kryckor

Det var en kanon fin bild du har lagt upp:D

kram

2009-04-30 @ 14:13:43
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'