Poem


And the chill of your touch
Never thought I'd miss the cold so much
Wrapped in stone
I felt at home

Vackra rader ur den twilight-inspirerade låten "By you" av Mitch Hansen band. Det var skönt att komma igång med träningen, dock var jag inte i topform om man säger så.. Jaja, det gick bättre mot träningens slut så det kommer, man måste bara få igång tänket och allt  sånt. Nu ska jag nog ta lite te eller så, är mest törstig. Sen blir det Grey's Anatomy klockan nio och så har man turen att börja en halvtimme senare än vanligtvis imorgon! Yeah!

Skriver nog lite senare, innan jag lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna Thedéen

Snyyyggg! Bra skärpa och fina färger :)



Ha en fin kväll ;D

Kram!



Ps. Följ gärna min blogg med bloglovin så följer jag gärna din ^^

2009-04-23 @ 20:47:13
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'