Seagull


Idag var jag alltså ute på en två timmars lång fotorunda, tog bussen ut till blockhusudden och fotade fåglar, blommor, vatten och lite annat. Sen tog jag bussen till djurgårdsbrunn och fotade lite mer fåglar, och sen tog jag bussen hem och solade i en timme på balkongen. Sen blev det kallare och så nu sitter jag här inne, har laddat in bilderna från idag och har kollat igenom de, många fina bilder blev det! Ska ta och redigera de när jag har tid, nu kanske. Men måste städa rummet innan Linnea kommer, hon ska sova över här och vi ska se på bio ikväll. Vilken vet vi inte än.

Rengjorde sensorn igår kväll men tydligen så var det mycket damm i överkanten så det blir jobbigt att redigera bort, men har rengjort den igen och nu verkar den vara dammfri. Jaja, den kan inte vara helt ren. Nu blir det städning och lite sånt tråkigt, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: FINA

fin bild :)

2009-04-06 @ 18:39:40
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anonym

Fina bilder du tar vicky :) <3

2009-04-06 @ 19:47:58
Postat av: mimmi

Det var en väldig fin bild:)

jag har också damm inne i min kamera och jag blir så frustreat när jag inte kan blåsa bort det med pipsetten ..eller vad den nu kallas:)

men bortsett från det .. så har dagen idag varit underbar . jag och min dotter hade en foto dag och det var så mysigt och vi fick många fina bilder . så det var roligt:)

kram

2009-04-07 @ 19:51:34
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'