And so the lion fell in love with the lamb..


Så var denna helg slut. Blev rätt lite bloggning men tog en paus.. Nu ska jag stänga av datorn och ta en dusch innan jag lägger mig, börjar 9 imorgon men ska försöka sova så mycket som möjligt. Har börjat tillfriskna nu men är inte helt frisk än, så lite extra sömn skulle vara bra. Som några kanske redan vet så älskar jag både twilight-böckerna och filmen, så jag tänkte avsluta med några citat från filmen, (kommer att komma fler citat ur twilight i senare inlägg):

Death is peaceful - easy. Life is harder.

I've never given much thought to how I would die. But dying in the place of someone I love seems like a good way to go..


I can't bring myself to regret the decisions that brought me face to face with death. They also brought me to Edward.


Kommentarer
Postat av: SILMARWEN

Varsegod!



Haha, jag förstår det xD Nämen det är så att jag sökte på mitt namn så att man skulle översätta det till alviska men dom namnen var redan upptagna på blogg.se ;) Så då sökte jag på Fridah istället och då blev det Silmarwen :)

2009-04-20 @ 15:18:03
URL: http://silmarwen.blogg.se/
Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

SV: Jaa, jag älskar också grön! :D

2009-04-20 @ 15:50:19
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: Clara

"What a stupid lamb"

"What a sick masicuin (stavning?) lion"



Hihihi, twilight ääääger ! :) <3<3

2009-04-20 @ 17:22:56
URL: http://pybloggen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gillar rubriken:D

2009-04-23 @ 01:34:27
URL: http://cnarki.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'