APERTURE.


Vilket slit! I flera timmar satt jag igår kväll och gjorde denna illustration, och när jag äntligen var klar så var jag så sjukt stolt över mig själv! Dock följde jag en "tutorial" men när jag gjort större delen av den så struntade jag i den och lät fantasin flöda, vilket resulterade i denna illustration!  Jag satte också dit lite text, det är det objektiv jag planerat att införskaffa snart, dock vill jag verkligen tänka igenom det först innan jag beslutar mig för något.

För er som själv vill testa så finns den tutorial jag använde mig av här, och här är en bild som jag inspirerades av.
Jag gjorde den i Adobe Illustrator CS3.

Vad händer idag då? Nu på förmiddagen så har jag spelat match, vi vann (3-1) och sen åkte jag hem och åt lunch. Nu är jag nyduschad och ska snart börja fixa iordning mig, ska möta upp ett par kompisar om nån timme och vi ska sen gå på konsert i kungsträdgården ikväll, The Voice såklart!

Kommentarer
Postat av: jossan

alltså, jag är kär i dina bilder. Du borde bli känd fotograferare;D

2009-08-15 @ 19:50:48
URL: http://rosan.blogg.se/
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Så snyggt! Vad duktig du är!

2009-08-15 @ 23:53:09
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Karrow

Snyggt jobbat!

Fick nästan titta en extra gång för att försäkra mig om att det inte var ett riktigt objektiv. ;)

2009-08-19 @ 18:08:54
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Helene

sjukt vilken fin blogg du har, du skulle inte vilja hjälpa mig? för jag får verkligen inte rätt på det .. :/

2009-08-23 @ 16:17:38
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'