Time passes


Time passes. Even when it seems impossible.
Even when each tick of the second hand aches
like the pulse of blood behind a bruise. It passes unevenly,
in strange lurches and dragging lulls, but pass it does.
Even for me.

Hejsan!
Länge sedan jag uppdaterade senast, men så kan det bli ibland. Vad har hänt sen sist då? Tja, jag har börjat skolan igen. Började i onsdags, då åkte hela klassen till rådmansö och hade det trevligt, vi kom hem på torsdagskvällen igen och idag började vi vid nio. Det vi fick göra då var att låna läromedel från biblioteket och få skåp (alla i vår klass fick underskåp, lyckat? :/ ) och sedan fick vi gå hem. Det tog ca 40 minuter så tjugo i tio var vi klara för dagen.

Då åkte jag och ett par kompisar och köpte kalendrar och lite mat. Sen åkte jag hem och städade, slappade lite och sen åkte jag iväg på träning. Ska alldeles strax gå och lägga mig eftersom jag har match imorgon, ska bara kolla när den börjar och lite sånt. Kvällen spenderades vid datorn, jag var med i en twilightchat. Haha, jag kände mig härligt nördig!

Ska se till att bli lite mer aktiv nu, men har inte orkat ta tag i allt. Dessutom har jag tappat bort ett par hundra bilder (hur man nu kan lyckas med det..?), måste leta efter de också.. :P Dessutom så har jag experimenterat lite med vatten, de bilderna ska jag försöka hinna med att visa imorgon. :)

Godnatt!
(ps. tänkte svara på alla fina kommentarer jag fått imorgon också. Tack så hemst mycket för alla fina ord!!)

Kommentarer
Postat av: Klara

suoerfin!

2009-08-22 @ 22:39:30
URL: http://klarabergren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bilden är himmelsk!

2009-08-23 @ 15:09:19
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/
Postat av: Jenni

Otroligt fin bild!

2009-08-23 @ 16:08:24
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh, jag har också ett sånt halsband!! :)

superfin blogg förresten. Det e ju så man skäms när din tillfälliga design är 3 miljarder gånger så snygg som min blogg någonsin varit, haha. :)

2009-08-24 @ 19:20:13
URL: http://jennifaj.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Snygg blogg, och snyggt med så mycket bokeh på den här bilden! :>

Ser att du läst twilight också (citatet)..höhö



titta gärna in hos mig, kram!

2009-08-26 @ 19:18:51
URL: http://vikanvara.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'