Blue, and it smells nice too!


Min nya favorit som jag fick för ett litet tag sen, har både denna och den rosa britney-parfymen. Visar denna mest i brist på bilder, har redan så mycket vattenbilder och noll fantasi.. Men nu blir det ljusare och ljusare ute för varje dag som går så snart ska jag se om jag kan få en bra bild på lite knoppar som kommit. :)

MIN NYA KAMERAVÄSKA HAR KOMMIT!
Har packat i allt och den är perfekt, billig och inte för stor - inte för liten. Perfekt helt enkelt! Har lite plats över nu när jag har lagt i allt så jag kan lägga i lite extragrejer om det är någonting jag kommer på i efterhand. Den är så sjukt snygg, bra storlek och exakt som jag tänkt mig! TIO AV TIO KAMEROR! (bild kommer senare)

Ska ta lite frukt nu, sen blir det packning och tv-tittande..
Skriver innan jag går och lägger mig! :)

Kommentarer
Postat av: vive

Jag älskar hennes perfymer! <3

2009-02-02 @ 21:31:34
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Va roligt med kameraväska.det behövs verkligen .jag får nog satsa på en jag med:)

ha en bra dag

2009-02-03 @ 11:36:23
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Fina

roligt med en ny kameraväska :) behöver också en, får bara plats med kameran+kit objektivet i min

2009-02-03 @ 19:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'