Good things comes to an end

Så många minnen.. Det är nästan som att säga farväl till en vän.. Jag har länge tvekat men nu har jag insett att detta är nödvändigt, det tar upp för mycket minne på datorn.. Mitt käraste sims ska nu avinstalleras, fast jag tror jag behåller grundspelet (det tar så långt att installera om jag ångrar mig + att jag kan köra lite sims då och då) så jag kommer avinstallera en hög med expansionspaket nu.. Jag ska bara checka så att jag har koll på alla fodral och skivor ifall jag skulle ångra mig. Jag spelar knappt någonting längre, en gång per månad på sin höjd. Men det är sorgligt.. Jag började spela när första versionen av sims kom ut, och sen har det hängt med sen dess.. Men jag har insett nu att jag har vuxit, jag tycker att foto är roligare än sims och någon gång ska man gå vidare, börja på ett nytt kapitel. Jag avslutar nu mitt långa simskapitel och börjar på ett nytt kapitel, fotokapitlet. Varje gång jag håller på i photoshop så ploppar en ruta upp att minnet är för lågt, och simset tar mest plats.

Så farväl Sims! Tack för alla minnen och att du alltid ställt upp för mig!

och ja, mitt sims får ett helt inlägg i bloggen.. Ska väl gråta lite nu, eller kanske inte.. Men det känns faktiskt lite sorgligt, och nu säger jag adjö..

Satte ihop ett kollage för länge sedan men lägger upp det igen. Kommer sakna min familj LeShelle allra mest..


Nu kommer jag bara kolla att spelen finns här hemma och sen ska jag klicka på "avinstallera".
Kommer väl skratta åt det här låååånga inlägget imorgon men aja.. :P

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'