The green mile


En två månader gammal bild, längtar tillbaka till spanien.. Där var det till och med varmt på julafton, åååh..

Redigerar lite bilder snabbt i photoshop, hittade ett par som var fina. Ska ta och städa upp lite i mitt rum nu och sen hoppa ner i sängen. Ska som sagt fota lite imorgon efter skolan så jag har lite fräscha bilder!

Tjingeling, godnatt!
(Tack till den fjortonde bloggkollaren, blir så glad när ni bara fortsätter att öka! Om inte du har lagt till bloggen redan så kan du väl göra det nu? Och ni som bloggkollar bloggen kan väl bara skriva en liten kommentar så att jag vet vilka det är som gör mig så glad? :D)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin blogg och fantastiskt fin bild:)

2009-02-06 @ 03:32:39
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Man vill ha sommar vår nu och specielt när man ser en sån bild :)

2009-02-06 @ 12:36:11
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'