Explosion


Kamera: Nikon D70     Objektiv. Nikon 18-200mm      Annat: Fjärrutlösare

Det var det. Nu är vi inne på den första dagen av de 365 dagarna vi har kvar på år 2009. Igår då, då stod vi ute och kollade på fyrverkerierna, jag tog med mitt trebenta stativ och kameran. Fällde upp stativet, räknade ner med alla andra och sen när de började skjuta upp raketer så knäppte jag massor av kort med hjälp av fjärrutlösaren (tänkte visa den lite senare idag kanske). Det var lite komiskt eftersom en japan eller kines stog bakom mig med nästan exakt samma utrustning och knäppte kort. Jag var rädd att stå ivägen men det gjorde jag inte, och sen kom jag på att jag har lika stor rätt att stå och fota som honom. Haha, men det fick bra och efter 47 kort så var mina fingrar som istappar och då plockade jag (läs: pappa) ner alla grejer och sen gick vi hem.

Väl hemma bläddrade jag igenom alla bilder (blir riktigt bra för att vara första gången jag fotar fyrverkerier, vissa såg nästan overkliga ut, men jag lovar er att alla fyrverkeribilder är riktiga) och sen kolla jag på en halv film och somnade sen. Vaknade seeeeent och har varit allmänt seg. Nu ska jag sluta snacka och göra en massa annat. Nu ska jag publicera det allra första inlägget för år 2009 - och fyrverkeribilderna är även veckans tema..

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'