Come for a walk with me


Men herregud, senast jag såg på klockan var hon strax över elva, sen satte jag in hörlurarna i öronen och satte på musik och redigerade bilder, nu insåg jag helt plötsligt att klockan är jättemycket! Har fixar klart bilderna nu iallafall och ska bara se till att allt är nerpackat till imorgon. Ska upp vid nio, jippi..

Jaja, det blir bra. Får väl sova lite i solen, fast då får man ju inte sova för länge.. (och bli sjukt bränd och ha jätteont i en vecka och sen flaga av allt, inte bra!!) Jaja, time for bed.. Snart iallafall. Skulle kolla packningen, juste!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vilken fin bild:)

2009-07-04 @ 02:13:55
URL: http://cnarki.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'