Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå..

Ibland känns allt grått, orken har sugits ur en och man vill bara krypa ner under täcket och sova tills allt blir ljusare och bättre.. Jag är trött, huvudet är segt och tiden går långsammare än någonsin.. Den senaste veckan har jag tränat 5 gånger och kört 5 matcher, och ikväll är det träning igen. Och så är det träning imorgon. Och i helgen är det ett par matcher. Jag älskar fotboll och jag vill verkligen spela och njuta av det, men ibland blir det bara för mycket. Kroppen säger ifrån. Nu är det ju rätt slappt i skolan så vi har inga stora prov eller liknande så att man blir utsliten, men samtidigt så har man ju gått en hel termin och gjort en massa prov, arbeten, läxor, redovisningar mm. Jag börjar även känna av min gamla skada (stukade foten & sträckte ledbandet för en månad sen) och jag vill inte få tillbaka smärtan.. Så ikväll så ska jag inte vara med på fysen, har ett litet samtal istället (som ett slags utvecklingssamtal) och sen tar jag det lite lugnt och är med på planen.

Jag vill verkligen inte låta deppig eller så men jag vill bara säga att jag är väldigt trött och har tappat lusten att fota, redigera och blogga, så jag tänkte ta en liten paus, vem vet när jag får lusten tillbaka..

Ha det så bra tills jag skriver nästa gång!
I brist på bilder så bjuder jag på en rätt tråkig illustration, dagens väder:


Kommentarer
Postat av: celine

neeej, dina bilder är ju så jävla fina ! avundsjuk :D<3

2009-06-02 @ 20:24:05
Postat av: Farfar

Du gör rätt som tar ett mini-break! Ditt tempo har varit högt. Sommarlovet hägrar och med det ....

2009-06-03 @ 07:35:07

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'