Parade


Titta vad man kan hitta när man gräver sig ner i arkivet! (ett par tusen bilder bara..) Man ser jättemånga fina bilder MEN alltid så vill man hoppa in i en tidsmaskin och göra om någonting så att bilden skulle bli ännu bättre, när jag tog denna fotade jag i jpeg och inte i raw så det skulle jag vilja ändra på, sen har jag beskurit den och gjort en massa sånt men ju finare bilden är när man tar den desto finare blir det med redigering.

Jaja, jag tycker om dropparna och det var en av de första bilderna jag tog med mitt makro-objektiv.

Har ni sett den nya designen? Mycket mer foton så att man förstår att det är en fotoblogg, och så lite färg nu när det är sommar. Bara jag som tycker den ser lite hippie-aktig ut? :P (dock känner jag på mig att den kommer att bli lite ändringar då och då innan jag blir helt nöjd)
Haha, anyway.. Ska ta lite muffins nu, sen ska jag kolla igenom fler tidningar, har nämligen börjat klippa ut lite olika bilder som jag ska göra en liten inspirationsbok av; modellposer, olika kompositioner osv.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

fin bild! :)

designen ser lite konstig ut hos mej, headern ligger bakom wrappern och content och när man bläddrar ner så lägger den sig helt bakom själva bloggen. har du lagt in header som bakgrund? ;)<3

2009-06-06 @ 14:46:01
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sjukt snygg bild!

2009-06-06 @ 15:00:56
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'