Skolavslutning '09 del 1

Veckans tema får bli veckans händelse: Skolavslutningen!
Jag sa ju att jag skulle visa en massa bilder från skolavslutningen, men sen så insåg jag att det är för många bilder att visa på en och samma gång så vi börjar med dessa bilder, jag tror det blir fyra eller fem delar sammanlagt. :)
Nästa del kommer imorgon, nu ska jag ta lite te och sen sova. Jajuste, tack för alla kommentarer!! Jag blir jätteglad! :D
Godnatt!



1. Klänningen jag hade
2. Klart man ska ha lite accesoarer till
3. Kören som sjöng, favoriten blev "Graduation (Friends forever)" av Vitamin C, har den på hjärnan.. Sen så sjöng en tjej i nian solo, så grymt bra så man fick goosebumps! Plus att hon hade skrivit låten helt själv! Hon fick även stipendium i musik och jag tror stenhårt på att jag (vi) kommer se mer av henne i framtiden!
4. Blev mycket applåder
5.
Tradition att fanorna (två sverige-flaggor) förs in och sedan står vid sidan av kören hela tiden, de byter av då och då de som håller i de
6.
Random bild
7.
Många tog foton av allt, spanade in ett par systemkameror till (jag hade med min systemkamera) 7. Random människa
8.
Vackra fönster i kyrkan

Kommentarer
Postat av: Issabelle

hej jag läste din kommentar på keenzas blogg och detr men en ståltråd funkar det för dig ? för mina tänder har åkt tillbax och jag får inte fixa mina tänder igen blev jätte lessen hatar mina tänder =/

2009-06-11 @ 01:42:06
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Issabelle

vad avensjuk jag bli mina tänder är inte alls fina längre dom va fina efter jag haft min tandställning som flyttade fram några av tänderna som va väldigt långt bak , men sen fick kjag en sån skeena på baksidan men tänderna har åkt tbx och jag får inte tbx min tandställning för dom sägeratt dom åker tbx sen endå det händer för dom flesta så blev jätte lessen=/

2009-06-11 @ 13:28:39
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fina bilder du tar! :D

2009-06-11 @ 13:52:07
Postat av: Emma

åh, vart är klänningen köpt`?

2009-06-12 @ 17:34:57
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'