The morning rain clouds up my window


I torsdags var det såhär trist väder, som tur är så är solen tillbaka! Vi vann idag med 3-1 och vi har vunnit alla våra matcher denna helg så vi har tagit ett jättehopp uppåt i serien! JAA!
Och jag gjorde mål idag, det händer inte så ofta. :P

Nu är det slutspurt, det känns! Imorgon ska vi städa, äta tårta och troligtvis kolla på niorna som spelar någon slags match mot lärarna och sen är det slut vid två eller så. Och sen ska Fia och Amanda sova över hos mig och på tisdag slutar vi!! Vårterminen har gått grymt fort! Jaja, jag ska skynda mig lite nu, ska ta ett bad innan jag lägger mig. Imorgon så vet jag inte när vi börjar, ska väl upp som vanligt (vi börjar nio på måndagar annars men vår lärare sa att vi skulle börja halv tio men jag är inte alls säker på det eftersom det verkar som om att jag är den enda som hört det) och får väl smsa lite då, nu har jag smsat en massa och ingen svarar. Kul att folk är så pigga på att svara!..

Har pillat med designen nu! Hoppas den funkar bättre nu, är det någon som har problem med den nya designen? :)
Säg bara till så ska jag fixa det problemet.

Kommentarer
Postat av: Frida

nu ser bloggen bra ut för mej, den gjorde int edet förut!

superfin desgin iaf! fin bild:)

2009-06-08 @ 13:47:15
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'