Bright


Var ute lite på stan med syster efter skolan, köpte ett par skor och hårfärg, ska nämligen slinga håret imorgon. :)
Dagen har varit bra, skolan gick fort och solen lös hela dagen! Dock var det fortfarande kallt men inte lika kallt som igår (tack och lov). Nu ska jag kolla lite på tv och sen fixa lite bilder, kollade på bilderna på boken jag tog igår (i farten, hade fem minuter på mig) och börjar tycka att de inte är så fina, om jag lagt ner lite mer tid och ordnat ljuset lite bättre samt kompositionen och bländaren så hade bilden blivit finare. Jaja, jag kan väl fota om det någon dag.

Nu så blir det tv, ciao!

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'