Stormy weather

En liten bild, tagen förra helgen. Nu ska jag börja packa lite inför imorgon och sen krypa ner i sängen och kolla på lite tv. Imorgon blir det tidig uppstigning, och sen får vi se om det blir fotbollsträning eller inte, beror på om det är snö på planen eller inte.. Snön vräkte ju ner lite tidigare, det var ju igår som jag och några klasskompisar pluggade i solen på en fotbollsplan! Det var ju varmt och soligt! Och nu är det vitt och kallt, igen.. Får väl hoppas att det försvinner snart, låt våren komma för att stanna nästa gång!

Får ju inte glömma att kolla på slutet av Let's Dance, måste se vem som vinner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja då ! gör du ? <3

vad är de för fågel? fin

2009-03-27 @ 22:20:39
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-28 @ 09:00:53
Postat av: Anonym

sv: tack ! <3

2009-03-28 @ 10:07:32
URL: http://lkarllson.blogg.se/
Postat av: mimmi

Fin bild:)

jag gillar alla bilder med fåglar i :)

konstigt eller hur :D

2009-03-28 @ 16:09:18
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'