Sun means spring


får bli en bild ur arkivet, skuggan blev konstig men var i spanien när jag fixade denna bild och det är en lite äldre version av photoshop på den datorn så jag fick fixa en egen ful skugga.. :P

Slutade 4 idag, vår längsta dag på hela veckan. 8-16 - alltså sitter jag i skolbänken 8 timmar varje torsdag! Som tur är har vi musiklektion (rätt soft att spela musik i en timme), lång rast mellan so och engelskan samt idrott sista timmen, det blir inte lika långtråkigt då! Efter skolan gick jag och fia och handlade först lite grejer jag ska ha till ikväll när jag ska baka bullar, sen gick vi in på hm och jag kom ut med en mascara. Letade även efter ett linne och ett par skor men hittade de inte så de kanske kommer in lite senare i butik.

Har precis ätit middag och ska kolla lite på tv, sen blir det bullbak och så ska jag börja på andra boken i twilight-serien, läste ut "Om jag kunde drömma" idag. Imorgon ska jag troligtvis fota lite efter skolan, ska ner till en sjö/damm och fota ankar och änder. Blev riktigt glad när jag såg solen lysa in genom persiennerna, solen förde med sig inspiration och nya idéer! Men det kan jag skriva lite mer om senare.. Nu ska jag kolla på tv och sen baka. :)

Kommentarer
Postat av: FINA

jättefin bild :)

2009-03-19 @ 21:00:33
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'