As if we never were there

AAAH!
Ibland kan man bli så himla sur på sina kompisar, de som tvingar en att gå upp sju för att man ska hjälpa de men sen så måste man åka iväg och sen komma hem en timme innan man ska till skolan, jag hade sovmorgon till tjugo över tio men tack vare ett par kompisar har jag varit uppe sen sju.. Nu är jag rätt trött men samtidigt så är jag inte tillräckligt trött för att somna om, jag kom hem halv nio och skulle ha hunnit sova en kvart om jag velat, men det blev ett missförstånd imorse så jag fick bita ihop och vara vaken..

Jaja, ska fixa iordning mig inför skolan nu, har ätit en redig frukost och försökt vakna till lite.. Får väl sova lite efter skolan om jag är trött, ska ju på grillparty ikväll.

Vill passa på att gratta Mina och Ville som fyller fjortis idag! :D



Kommentarer
Postat av: mimmi

ja då får vi verkligen hoppas du kvicknar till igen om du skall på fest:)

hoppas i alla fall att du får det trevligt på festen och att du orkar hålla dig vaken då:D

kram

2009-05-08 @ 21:11:01
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Agnes ♥

Kommentera gärna mitt senaste inlägg om vilken färg på bikini du tycker är snyggast! :)

2009-05-09 @ 10:05:04
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'