Pitcher


blää vad jag hatar att ladda upp bilder på internet, glömde att lägga till extra mycket färg då bilderna blir gråare när man laddar upp de.. :(

Det kliar i fingrarna men jag ska inte skriva något citat ur twilight idag! Eller i detta inlägg iallafall.. :P
Studiedag och sol ute, kan det bli bättre? Ska nog fixa iordning mig lite och dra ut och fota. Vet ett riktigt fint ställe men är lite smått rädd att det ska vara en massa fyllon där, det brukar vara det.. :/

Men å andra sidan så har jag varit där förut och överlevt, så det ska nog gå bra. Dessutom är det folk som passerar igenom så jag är inte helt ensam heller. Jaja, time to hit the wardrobe! :P

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'