"I looked up from the bright red blood.."


Hade tråkigt och Twilight på hjärnan, vilket resulterade i bilden ovan..


Fick göra om tre gånger.. Haha först skrev jag inte istället för into, sen skrev jag sic istället för six och sen blev ögat fult när jag gjorde det skarpare så jag fick göra om det ett par gånger innan det blev rätt, så nu får det vara som det är. Ser väldigt fläckig ut, eller hur? Jag råkade dra lite konstigt i några reglage, men tyckte det blev häftiga effekter så jag lät det vara så.

Idag var sista skoldagen för veckan, vi har studiedag imorgon! Jippi! Nästa vecka har jag skola måndag, tisdag, torsdag och sen på fredag har vi idrottsdag. På onsdagen har vi ledigt (förutom att vi måste dit på eftermiddagen och lämna pengar) eftersom vi har Operation Tanzania (dagsverket)

Lyssnar just nu på Spotify ("you're a rock star, everybody wants you lalalala"), har städat och gjort fint i rummet.. Vad ska man göra nu? Ska fixa lite med min kompis bloggdesign, gör dock inga designer till andra, bara till mina allra närmsta kompisar som frågar snällt och bjuder mig på fika, haha! :P

Mycket text i detta inlägg, jag är som sagt rätt uttråkad.. Ska sluta skriva nu, ciao!


Kommentarer
Postat av: C

HAHA, sweetie. klart jag ska bjuda på dig på fika!!



GRYMT snygg bild!! A M A Z I N G.

2009-05-28 @ 20:32:44
URL: http://fansofjonas.blogg.se/
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Riktigt läcker bild!

2009-05-28 @ 22:28:54
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'