CLOSE-UP FILTER +10


Nejmen, titta vad som damp ner i brevlådan idag!
Close-upfiltret jag vann för ett par dagar sedan hos Haidi, har redan testat det lite och det är grymt! Valde 69mm eftersom mitt macroobjektiv har den storleken, så nu kan jag ta super-macrobilder! Kan visa en bild lite senare, men kommer nog fota lite mer med filtret när det är lite bättre ljus. Nu ska jag ta och fylla i ett papper till utvecklingssamtalet jag ska ha imorgon och läsa igenom en läxa.
oooootroligt missnöjd med bilden, men skit samma.. vill bara visa.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker det var en bra ide som låg bakom bilden :D

2009-11-13 @ 00:06:14
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: maja

ska också köpa sånt :) tips på bra och billiga objektiv? vill ha förändring!

2009-12-16 @ 23:48:07
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: sara

vart kostade den och vart köpte du den?:)

2009-12-30 @ 22:05:40
URL: http://absolutesara.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'