GIFTS


Ni har väl inte glömt att säga grattis till era pappor idag och kanske gett dom en liten present?

Nu ska jag ta en dusch och sen sticka lite innan jag somnar. Börjar inte förrän halv ett imorgon, men ska till sjukgymnasten vid nio så jag ska väl upp kvart i åtta. Frågan är bara vad jag ska göra mellan sjukgymnastikens slut och skolans början.. Får väl plugga lite, kommer ju missa en del när jag opererats.

Nu är det bara en vecka kvar till operationen, eller snarare sagt den stora operationen! Känner hur det börjar både pirra och värka i magen. :/
På tal om ingenting, nu fick jag plötsligt jättelust med att skriva en historia! Trist att tiden gått så fort idag och att jag måste lägga mig nu, men imorgon finns det tid för att skriva. :)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Lillo

Jättefin bild!

2009-11-09 @ 16:06:35
URL: http://coolrule.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'