090909

Näe, det förra inlägget var så tråkigt att jag gör ett till! :)
Ska inte stanna uppe så länge idag, tänkte bara se om vi skulle äta kräftor och sen ska jag sova. Imorgon har vi bl.a. hem- och konsumentkunskap och bild. Det här med bild, jag hatar inte bild eller något sånt men jag är bara väldigt dålig på att rita. Foto är väl mer min grej men vi ritar ju bara hela tiden.. Jaja, får klura ut något att rita imorgon. Ska göra någon sorts mapp.

Jaja, imorgon har jag ingen träning så ska se om det går att fota lite. Så då kan ni räkna med lite mer uppdate! ;)
Nu ska jag kolla hur läget är i köket. Godnatt! (igen..)

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-09 @ 22:39:20
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: a home far away

Underbart foto!



Kram Gunilla i Singapore

2009-09-10 @ 15:44:00
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: malinhe - fotobloggen.-

jättefin blogg! =)

2009-09-10 @ 16:08:42
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Saga

Väldigt fina bilder, love it!! :O :D

2009-09-10 @ 18:07:42

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'