Earphones

Nu är det verkligen bottenskrap som kommer upp här i bloggen, MÅSTE UT OCH FOTA SNART!
Hoppas verkligen att det är fint väder imorgon så att jag kan fylla på mitt bildlager med fina och genomtänkta bilder!
Ska då även fota lite bilder som visar skillnaden mellan mitt 50mm och 70mm, så håller tummarna stenhårt!

Imorgon tror jag att jag ska vara hemma, ska skriva klart mitt so-arbete och så fota om det går. Söndag blir det match och sen på måndag är det skola igen, ska även fundera lite på vad jag ska skriva om på måndag, har nämligen beslutat mig för att ta upp något, t.ex. som jag gjorde den här måndagen med damfotboll, så att bloggen blir lite mer intressant.. Någon som har några tips om saker som tåls att diskuteras/kritiseras? Det kan även vara positiva saker som man kan lyfta fram för att det är så bra. :)

Nä, nu ska jag nog pilla lite på den nya designen. Tror nästan att jag blir klar med den idag, så kika in om ett litet tag så kommer den förhoppningsvis vara på plats! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: jo de e bra :D<3

2009-09-11 @ 23:11:26
URL: http://lindakarlson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, hur fixade du Copyright på dina bilder?

2009-09-12 @ 13:23:29
Postat av: Anonym

Hejsan, hur fixade du Copyright på dina bilder?

2009-09-12 @ 13:23:52
Postat av: anna

fett rolig bild :)

2009-09-13 @ 21:51:37

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'