Michael Jackson

Har inga bilder på den datorn jag sitter på just nu, tyvärr.. Men jag har däremot något annat att bjuda på!
Igår natt gick VMA (MTV Video Music Awards) och hela galan öppnades med ett tal om Michael Jackson som Madonna höll, och jag måste säga att jag blev tårögd när jag såg det. Hela galan finns att se på MTV.se, och nu när jag såg talet så insåg jag hur mycket Michael Jackson betytt för världen. Jag levde inte under hans största tid, men hans musik finns ju kvar i all evighet. Jag lyssnade inte alls mycket på Michael's låtar innan hans död, när han dog så lyssnade jag igenom hans låtar och jag fastnade för många av dom!

Beat it, They don't care about us, Bad, Thriller och en rad andra låtar, de är så bra! Alla budskap, hans röst, och för att inte tala om hans dansmoves som han gjorde i sina videor och uppträdanden. Jag skulle definitivt kolla på klippet där Madonna håller tal på VMA om jag vore du, det hon säger stämmer verkligen, jag tänkte flera gånger "det har hon så rätt i". Så istället för bilder får ni nu (om ni vill) se ett klipp, klicka här för att se det.

Han var inte min största idol, och jag levde inte när han var som störst.
Men han kommer alltid att leva kvar, mannen med rösten och moonwalken.

Han var en stjärna, och han är en legend.
Long live the king of pop.

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'