100204 - take two.

Men ååh.. Hade skrivit ett inlägg som bara försvann för att det strulade med internet.. Får helt enkelt skriva om.

Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu, men det är rätt svårt att hitta inspirationen i vintermörkret. Och tyvärr finns det inte någon speciell lampa eller lykta som man kan använda för att leta efter den heller.. Istället har jag satsat lite mer på att vara kreativ på andra sätt, jag har skrivit och ritat.

Finns det förresten intresse för att läsa en del av/en hel berättelse någon gång? Säg till isåfall, jag har en hel del historier och korta texter här på datorn som jag gärna skulle dela med mig av om någon vill läsa. :)

Nu har jag precis städat upp i mitt rum, så jag ska försöka mig på att illustrera lite.

Kommentarer
Postat av: LINDA

JAA, det vill vi ! wowho. Jag älskar dina texter, du skriver så jävla bra!

<3

2010-02-04 @ 22:27:23
Postat av: Sofia

Jag skulle gärna läsa det du skrivit! Det är säkert skitbra :)

2010-02-07 @ 12:17:42
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/
Postat av: ida

jag skuller gärna läsa :D

2010-02-07 @ 19:11:11
URL: http://avtvillingarna.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'