A light in the dark

Hemma igen, hela dagen (eller halva åtminstone) spenderades hos farmor och farfar, fick den bästa julklappen på länge av farbror, faster och kusinen! En reflexskärm!! Den är så sjukt cool och bra, ska lära mig att använda den bara.. :P
Dock har jag glömt grejer hos F&F; putsduken och en ljushållare. Jag behöver putsduken nu eftersom mitt objektiv är jättedammigt och hur jag än försöker så blir det mer damm för varje dag. Måste kanske lämna in hela kameran på sån där rengöring, eller så får pappa fixa någonting. Alla bilder som jag tog idag har stoooora dammkorn överallt, jag blir så arg!!
Det är så mycket att det blir jobbigt att redigera bort allting, uschuschusch!

Pappa får kolla på den när han kommer hem, nu ska jag äta upp min middag.



Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'