Four Flowers For Fun


höll på att redigera lite bilder i PS och började göra om en blombild, det slutade med att jag hade gjort fyra olika versioner och jag hade säkert kunna gjort tio till utan problem. Gillar faktiskt det två till höger mest, gillar kontrasterna och det.

Nu ska jag ta lite mackor och te, och fortsätta i PS. Kanske publicerar lite fler bilder lite senare.. Men sen ska jag lägga mig rätt tidigt också eftersom jag är helt slutkörd efter de långa skoldagarna (slutar halv fyra eller fyra varje dag förutom två dagar då vi slutar halv tre och tre) så får se om jag orkar, men jag ska försöka!

Imorgon är det fredag, vilket betyder att det snart är helg! Slutar tre imorgon och ska därefter snabbt till en fotoaffär och kolla om de fått in Nikon 50mm f/1.8 AF-D, sen ska jag hem och sen åka iväg igen.

Jaja, mackor och te var det ju nu. :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej:)

Visst är det roligt att sitta och göra om bilder:) när jag gör det så försvinner tiden och jag blir så förvånad när det visar sig att det redan har gått 2 timmer:)

Det blev bra bilder du gjorde ser jag:)

kram

2009-08-27 @ 22:04:48
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'