Smoke on the water


E n   b i l d  b l i r   t v å   b i l d e r ! 

Det var så mycket död yta på bilden så jag tog bort mittendelen för att inte få en tråkig bild så till höger ser ni strålarna och till vänster hur de träfffar glaset på duschen. Hade lite roligt igår när det var reklampaus på tv (kollade på king kong) och ställde mig i badrummet, satte på duchen och vi har en dusch som har justerbara glasväggar så jag satte den glasväggen framför strålen så det inte kom vatten på kameran. Men såklart när jag skulle sätta på duschen så kom det uppifrån (jag glömde att det kom uppifrån först och man måste dra ut en sak för att få det att komma ur duschmunstycket) så jag blev blöt.. Jao, men så kan det gå. Torkade mig lite och gjorde sedan på rätt sätt och fotade en hel del. Så det kommer visas en del vattenbilder i veckan, men det gör väl inget..? :)

Nu blir det te och tv och efter det sovdags, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Fina

det är så coolt med vatten :)

2009-01-26 @ 16:47:14
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Malin

Snygga stilrena bilder :)

2009-01-29 @ 12:56:37
URL: http://meandthecamera.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'