Chains


Hade rätt svårt att somna igår, det är inte så lätt att vrida tillbaka dygnet efter ett lov som man tror.. Så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och börja läsa "Om jag kunde drömma". Imorgon så har vi ledigt från sista lektionen (förutom ett par stycken som inte var med på öppet hus, vi fick en timme kompledigt för att vi var med på öppet hus för ett tag sedan) så då ska jag troligtvis gå en liten runda på stan och se om jag hittar något fint. Sen blir det träning på kvällen.

Jaja, säger godnatt nu och stänger av datorn!



btw, hittade denna på Claras blogg och de sista punkterna stämde helt in på mig!


Du vet att du lever i 2009 när;

1. Varje gång du går på fest lägger du ut en bild på bloggen eller liknande.
2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på år och dar.
3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på facebook.
4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.
6. Din eftermiddagsaktivitet är dator och att blogga är det roligaste du vet.
7. Du läser listan, flinar och nickar.
8. Du tänker på hur sjukt det egentligen är att sitta och läsa den här listan.
9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.
10. Du kollade tillbaka för att se om det var sant.
11. Nu skrattar du åt dig själv.
12. Kopiera denna ifall du gick på det, jag vet att du gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det där var läskigt... haha

2009-03-07 @ 00:02:18
URL: http://westholms.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'