100325

Jag är så sjukt självkritisk, jag satt och redigerade den här bilden och blev aldrig nöjd.. Antingen blev den för ljus, eller för mörk, eller för grön eller rosa, för suddig osv.. Ni förstår. Det tar emot lite att lägga upp den nu eftersom jag inte är så nöjd med den, men så får det vara ibland.

Har iallafall varit i skolan idag, efter skolan gick jag tillsammans med min pappa till Rajala Pro Shop och bytte min fjärrutlösare mot en ny (det var ett produktionsfel på den så jag fick en ny gratis) och sen hem. Då åt jag middag och sen dess har jag bara degat i soffan. Om ni nu ville veta det.

Nu ska jag kolla på bella&tyra show och sen göra min läxa.

Kommentarer
Postat av: A N N A T R A N

fin bild !

gillar att blomman sticker ut från resten :)

2010-03-28 @ 20:12:48
URL: http://annaatraan.blogg.se/
Postat av: ★ Sussi - Samisk fotoblogg ★

Tja, sugen på lite ny utrusting till kameran? Har en fototävling med tema Vårkänslor på bloggen. Passa på att delta och få chans att vinna ett Uv-filter eller en Diffuser till din kamera :)

2010-03-30 @ 19:17:13
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: johannas fotoblogg

jag gillar den!

2010-03-30 @ 22:34:54
URL: http://mixband.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'