You are great.

Hej på er glada!
Snabb info när det gäller foto; min andra dator (där jag laddat in de senaste bilderna från min sommar) har fått ett elakt virus och opereras för nuvarande (okej, den räddas just nu av min pappa). Därför kan jag tyvärr inte visa någon fin bild just nu men det kommer! Jag känner mig riktigt sugen på foto just nu, så det går framåt..

Nu till knä och fotboll. Jag hann precis börja träna som vanligt innan jag fick en hemsk luftvägsinflammation som dominerade mig i en månad. Nu har jag kommit igång igen! Och vet ni vad?

DET GÅR TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPEN! :D

Mitt knä känns knappt, mitt ben är starkare och jag blir förvånad när jag märker att tekniken inte alls tar lång tid att få tillbaka! Nu gäller det bara att bli matchklar, både fysiskt och mentalt...

Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Tooooppen vad gäller fotbollen!!!! Vi ser fram emot virusfria bilder! Ha det bra!!!

2010-10-02 @ 18:31:49
Postat av: emelie

hejja! vad roligt att det börjar gå bra med fotbollen och knät äntligen!!

2010-10-03 @ 13:45:28
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-08 @ 02:53:23
Postat av: Violet

Okej men skönt att du slapp att operera ledbandet också och att det läkte medans du gick igenom korsbands grejen!



Jag tycker att det är ensamt och tråkigt, jag är lixom van vid att träna med mina badmintonkompisar. Jag känner att jag vill bli av med operationen nu så att jag kommer ännu närmare badmintonen! Ibland kan det kännas skönt att inte ha träningar för det är så mycket tid som jag vinner, samtidigt så kan jag sitta å gråta en annan gång över att jag inte får träna, det är så uppåner! Känner att det inte finns någon som stödjer mig, min sjukgymnast är så negativ så jag vill inte prata sånt med henne för jag vill inte förlora min motivation för operation nu när jag väl har fångat den osv.



Min operation skulle inte vara på hela okt & nov så jag skrev upp mig på en väntelista, så om någon som ska opereras inte kan operera sig pga. sjukdom eller nåt så får jag dens operationstid... tycker du att det är bra eller borde jag vänta? Min sjukgymnast tycker att jag har ett tillräckligt fint och starkt knä för det... osv.



hur klarade du dig psykiskt? För det är det jag också har problem med... Kan inte vrida mina knän nu, inte ens det friska utan att känna en konstig känsla i knäet...

2010-10-12 @ 20:18:01
URL: http://violeet.blogg.se/
Postat av: Anna

Skitfin blogg du har! :D

2010-10-28 @ 08:51:12
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'