A drink


Nejmen, se där! En ny design! Dock är den bara tillfällig, fick slänga ihop den på fem minuter eftersom servern jag har min andra header på la av, blev något fel så den fungerar inte. Dessutom så ska jag ändå göra en ny header och design till bloggen snart så denna design kommer bara vara uppe ett par dagar. Dock har jag börjat göra om menyn så den kan ändras lite de närmsta dagarna.

Har varit ute lite och fotat tidigare, blev ett par fina bilder på en katt men tänkte gå ut igen och fota annat. Har även googlat runt lite och kommit fram till en sak, jag tror att jag snart kommer investera i ett nytt objektiv. Lutar åt Nikon Nikkor 50mm f/1,4, men ska fundera lite på det. :)

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'