Next in line


(bilden är klickbar, klicka för att se i större storlek)


Har suttit i ett par timmar och letat bilder, tänkte först göra ett litet kollage om bloggens första år, men tillslut så gav jag upp och sköt det åt sidan. Istället började jag kladda i Illustrator och resultatet? Det ser ni ovanför. Blev helt okej nöjd med den, jag är ju inget proffs precis men jag gjorde mest denna bild för att öva på skuggor.

Angående firandet, jag känner just nu att jag inte orkar och har slut på fantasi. Tänkte fixa lite smått med det ett tag och så kanske det kommer något extra om någon vecka.

Vet ni vad jag ska göra på måndag (troligt- och förhoppningsvis)? Jo, jag och pappa ska gå och kolla på Nikon Nikkor 50mm-objektiv! Är ju sugen på ett Nikkor 50mm 1.4 AF-D, och har sparat lite pengar i nästan ett år så min fotoutrustning kanske får en ny familjemedlem snart! Jaja, nu ska jag kladda vidare lite och lyssna på min nya favoritlåt, "Next in line":


Kommentarer
Postat av: A M M E

sv: jag menar kan man få en gratis design eller måste man betala om man vill ha en design?

:)

2009-08-23 @ 10:29:38
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: rrawan

sv; okej. < 3

2009-08-23 @ 11:16:31
URL: http://rawiiish.blogg.se/?tmp=19233944
Postat av: mimmi

Det var inte dåligt gjort:)

sånt har jag ingen aning om hur man skulle kunde få till något så bra som denna bild..men du lyckades bra med det:)

ha en fin kväll

kram

2009-08-23 @ 18:51:48
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du fick inspirationen från teen Vogue va :) ?

2009-08-24 @ 16:49:42

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'