091201

Jag är en fruktansvärt dålig bloggerska just nu, har brist på bilder, så därför tänkte jag bara säga hej och uppdatera lite.

Idag är det första december. Ingen snö, ingen särskild julkänsla alls. Okej, idag var det riktigt kallt. Det var det enda.
Jag hade en engelskalektion och sen åkte vi och såg på skolbio. Vi såg en film som hette Kvinnor offside, och det var ärligt talat den tråkigaste, långsammaste och sämsta film jag någonsin sett. Den stal två timmar av mitt liv som jag aldrig kommer tillbaka, vilket slöseri. Den handlade om absolut ingenting och nästan alla som var i salongen somnade. Till och med vår mentor somnade.

Jaja, det var väl lite om dagen. Nu har jag gjort lite engelskaläxa och ska städa lite smått och sedan rita.
Ska jobba lite med laget imorgon så vet inte om det blir någon blogg då heller.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Jag är inte ett dugg avis, varför skulle jag vara det? Har haft en kalasbra uppväxt och fått det jag velat ha, trots att det inte varit dyra saker alls.



Mitt inlägg handlar om förundran, nyfikenhet och rent intresse. Jag undrar faktiskt hur det kommer sig att det sjunker så enormt i åldrarna, vilka som får mobiltelefon och systemkamera. Just mobilen kan jag dock se som en säkerhetsgrej.



Jag tror absolut inte att du är bortskämd, det låter mest som att du har en underbar familj och goda föräldrar. Den enda avundsjukan jag kan ha är att jag också gärna hade haft en familjemedlem som hade haft ett genuint fotointresse, det du och din pappa delar. Nu har mina föräldrar iofs en gammal analog systemkamera som knappt funkar.



Som jag skrev i mitt inlägg. Jag är en dinosaurie i jämförelse med er småttingar :) Tycker inte illa om er för det, men det går lite väl snabbt i utvecklingen ibland.



Nu ska vi äta lussebullar men jag hoppas du inte tog illa vid dig av mitt inlägg. Jag har slängt ur mig såna här diskussionsinlägg tidigare, det är intressant och kul att se vad andra tycker och tänker. Och jag är OERHÖRT glad för din kommentar, det ska du veta. Sen ska du veta att jag ÄR väldigt söt, även om jag inte skäms över att säga vad jag tycker :)

2009-12-02 @ 21:41:05
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'