Far away


Ännu en bild från igår (finns i både färg och svartvit, valde den svartvita nu), jag är fotograf och Viveka modell.
Ni är inte så duktiga på att kommentera.. Har ni inget att säga om bilderna? Kom gärna med tips, konstruktiv kritik och kanske lite beröm, måste ju få veta vad jag behöver utveckla och så.. :)

Har träffat många kompisar på bara två dagar, och imorgon ska jag träffa ännu en kompis. Det är faktiskt min gamla barndomsbästis som ska komma till mig och sova över! Ska bli riktigt roligt och vi ska kanske se på bio. Har redigerat de flesta av Vivekas bilder nu och skickat över, hon är så duktig på att modella! Har lite idéer att förverkliga nu på sportlovet som har med foto att göra. Kan skriva om de senare!

Nu ska jag hämta lite te och snacka med Viveka på msn.
Ciao!

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'