For all the wrong that you made right

Kameran har blivit dammig efter de senaste dagarna, okej kanske inte men jag har iallafall inte rört den på hela veckan.. Har noll inspiration och vädret är inte något att hurra för, dock var solen framme idag (vilket resulterade i att jag var ute på lunchrasten, WOW! :P) Har rätt fullt upp, men nu är det bara två dagar kvar till sportlovet, och då ska jag fota mycket! Först måste jag bara ta mig igenom två skoldagar till, de kommer se ut såhär:

Torsdag: Skola 8.00-16.00, träning 17.30-19.00
Fredag: Skola 8.00-14.00, träning (thaiboxning) 18-19, gå lite tidigare på träning för jag ska på middag från ca 19.30 till nånting, och sen ska jag sova över hos en kompis.

Full fart! Ska ta lite glass nu och skriva en rapplåt, ska vara klar till imorgon och de som är i min grupp la över allt ansvar på mig och sa att jag fick skriva den själv så skulle de sjunga sen, jotack! Ska försöka fixa ihop något, inte så seriöst då men kanske lite rader att pussla ihop. Har varit jättetrött hela dagen idag, funderade på att gå och lägga mig vid 19-tiden men kom på att Grey's Anatomy har säsongsstart idag - INTE MISSA!

Massor av text, blää.. Nu kommer bilden! Ännu en bild av rosen.



Kommentarer
Postat av: mimmi

Fina blombilder du har lagt upp:) en ros är alltid lite speciel:)

2009-02-18 @ 21:21:07
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Haha men du kan ju skriva rapp texter så.. :/

2009-02-19 @ 07:23:37
URL: http://westholms.blogg.se/
Postat av: Fina

jättefin bild

2009-02-19 @ 18:51:12
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'