Sicksicksick

Så var man hemma.. (kom hem igår men jag är hemma idag från skolan)
Sjuk och jag har ont i varenda muskel, plus höger axel.. Igår skulle jag köra sista åket (kör aldrig sista åket!!) och jag ska hoppa på det sista hoppet, inte bra tänkt.. Jag får för mycket fart så jag flyger flera meter upp, landar på mage med benen åt olika håll och axeln träffar backen först.. Så nu så har jag så ont i höger axeln så att jag inte vill röra den, troligtvis är det bara en muskel eller sena som fått sig en smäll, men det gör sjukt ont.. Sen har jag också lyckats bli ännu sjukare (var sjuk förra söndagen) hostar och en massa elände, så jag fick ställa in träningar och allting.. Tråkigt!!

Nu står det pasta på spisen som kokar för fullt så den ska jag kolla till, blir spaghetti med köttfärssås. Sen blir det te och tv!
Kommer inte blogga nå mer idag, så detta är det enda inlägget som kommer att komma idag. Är helt enkelt helt slut, fastän jag somnade nio igår kväll och vaknade vid tiotiden (var uppe vid sju först men mådde dåligt redan då så..) så jag ska sova lite till och försöka bli frisk!

Hoppas ni mår bättre än mig.. Akta er bara, det är fredag den trettonde idag.. Har aldrig råkat ut för något speciellt tidigare men nu är det ju både sjukdom och skada.. Tusan också!


jag vill ha sommar! bort med förkylningar och snö!

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: Haha jo, men mer på hans andra låtar..

Fast de andra två suger hihi :)

2009-02-13 @ 16:17:03
URL: http://pybloggen.blogg.se/
Postat av: Fina

vill också ha sommar!!

2009-02-13 @ 17:20:41
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Mimmi

Du är inte ensam om att vilja ha sommar nu :) de flesta vill nog det nu :D

2009-02-13 @ 21:57:22
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Felicia

krya pa dig skrutt :) <3

2009-02-14 @ 00:00:59
URL: http://fliss.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'