Softness


Har ju blivit en hel del foton på Viveka nu så jag varvar med lite naturbilder (bara växter). Jag ska faktiskt stänga av snart, sminka av mig och krypa ner i sängen. Har sovit med kompisar två nätter i rad och det blir inte så mycket sömn som önskat, så jag ska ta igen lite nu. Imorgon blir det en till sova-över-kväll med Linnea! Ska upp vid tio imorgon bitti och gå ut och fota lite snö, det har kommit nästan en decimeter nu och jag hoppas det ligger kvar till imorgon bitti men samtidigt inte.. Jag vill ha vår eller sommar nu! Men att fota snö är också fint..

Jaja, ska sluta skriva nu och göra det jag ska göra innan jag ska sova.
Skriver imorgon, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Hoppas att du sover nu! Dina bilder lockar. Jag är ofta inne på bloggen. Bilderna är så spännande, med fina kompositioner med nya vinklar, rätt skärpa och färgsättning. För din utveckling som du bad om: På bilden Viveka i skogen finns det vita fält (del av ansiktet och snön nedanför fötterna, som kanske har lite mer dagrar. Överexponerat? En lite tanke.... Ha en bra vecka.....

2009-02-22 @ 23:24:18
Postat av: Vive

Hejsan, din lilla bild i menyn försvann när jag höll på att fixa och trixa. Jag ska se om den börjar funka igen. Men bara så du inte tror att jag tagit bort den med flit. puss <3

2009-02-22 @ 23:43:36
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
Postat av: Fina

fin bild

2009-02-23 @ 11:18:32
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'