Sometimes


Lyckades överexponera snön men jaja.. Sånt händer :P

Ska ta och byta om nu för jag ska iväg på träning snart, blir kickboxning.. :)
Sen kommer jag hem halv åtta typ, men det blir inte sovmorgon för mig imorgon.. Jag ska nämligen till skolan på öppet hus - tio i tio ska jag vara där! Men en glad nyhet är att jag har köpt en jättefin klänning till i sommar på kappahl (köpte en storlek, fick sedan gå tillbaka och byta till en större, kom på att den kommer att krympa) och ett par skor för 50 kronor.

Hejdå!

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'