The thruth and nothing else

Jag blev just utmanad av Linda.
Eftersom den här bloggen är rätt anonym, så är det inte så personligt som man skulle kunna ha gjort det, men lite får ni väl veta. :)

Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen

Sanningar:
1. Jag älskar att fota (som om ingen visste det..) men jag hatar att själv bli fotad
2. Jag är blyg, men jobbar på att våga prata mer och våga fråga om t.ex. vad något kostar i en affär
3. Jag sitter alldeles för mycket framför datorn
4. Jag gillar kaffe
5. Jag tycker att jag sjunger bra
6. Jag tycker det är jobbigt att få beröm, jag blir liksom "näe men det var väl inget.." fastän jag vet att det jag gjorde var bra
7. Jag är riktigt dålig på att passa tider, jag får alltid springa till tunnelbanan för att hinna

Utmanar:
Regler är till för att brytas!
Jag utmanar alla som vill! Kanske tråkigt att säga så men jag vill att alla ska få chansen att få göra den här utmaningen, sen så är jag för blyg för att kommentera en främlings blogg och säga att den är utmanad.. :P

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'